Комментируют
fehitoren1971
Посетители
№ 1
5 декабря 2017 12:56
+ 0 -
Ay zehra omer seni hec vxt sevmeyib ve sevmeyecek! Ne qdr fedakarliq edrsn et
instortamo1996
Посетители
№ 2
5 декабря 2017 12:56
+ 0 -
Bu zehrada gicdiye sende onun kimi ol tupur get her weye ele yalvaracaqki sene
ecenoutfac1981
Посетители
№ 3
5 декабря 2017 12:56
+ 0 -
Kul bawuza nediye bu iki adam var kinoda da 2 ile gedir ele saliblar ele bil bizi eh
frognojanla1981
Посетители
№ 4
5 декабря 2017 12:56
+ 0 -
Benim anladığım Ömer herhün o çalışma masasında çalışıyor nasıl görmüyor o zarfı Zehra nasıl oluyor unutuyor o zarfı resimleri zaten Ömer bi görse düğüm çözülecek bana katılan varmı ?
coevawinvi1986
Посетители
№ 5
5 декабря 2017 12:56
+ 0 -
Önce haftalarca düğün bekledik şimdide zehra ömer barış sinlar diye bekliyoruz ama sezon finalinde ancak barışırlar
unminlini1974
Посетители
№ 6
5 декабря 2017 12:56
+ 0 -
Ömer deyişine bakarmısınız
coworroro1972
Посетители
№ 7
5 декабря 2017 12:56
+ 0 -
mende istiyirem barışsınlar butun sevenler barışsın
lichttazanhy1983
Посетители
№ 8
5 декабря 2017 12:56
+ 0 -
Sinir oluyorum Zehra sana. Salak kafa ewwek sipasi cabuk cabuk konuwsana yaa..\n Agzini ewwek arisi calmiwmi senin salakkk????\nBiraz itik olsana...\n Bu kizin dilinde kusur var onun icin konuwamiyor... dili agzina buyuk... bawka bi koz secseydiniz yaaaa offffffff
ninabeapa1986
Посетители
№ 9
5 декабря 2017 12:56
+ 0 -
Bekarciliqdan gulmek ucun baxram
gutsbattpogrbu1997
Посетители
№ 10
5 декабря 2017 12:56
+ 0 -
Dokle cemo da cekamo prevod ,nudite na ruskom I to losem.Hajte devojke ,pozurite malo ,cenimo vas rad ali se to oduzilo.
phthalpharguiculp1987
Посетители
№ 11
5 декабря 2017 12:56
+ 0 -
Zehra gabaliyor barıwmaqa.igin ya daha fazla
atlisvomi1991
Посетители
№ 12
5 декабря 2017 12:56
+ 0 -
Karina sen anlatirsin diyor ya.ya sinir olucam yaa.oyle bi salak dizi cekiyorsunuzki.anlatilmiycak ne var ya.arawtirdim iyi bi weyler bulamadi hakkinda falan filan.
fourveborla1972
Посетители
№ 13
5 декабря 2017 12:56
+ 0 -
Can someone please tell me what Zehra was saying to Omer in his office. I thank you in advance
arjobutqui1974
Посетители
№ 14
5 декабря 2017 12:56
+ 0 -
Ah be ömer zehrayi bülbül ettin
lictronari1992
Посетители
№ 15
5 декабря 2017 12:56
+ 0 -
Allah awkina yaa hangi kadin boyle apdal ola bilir ya.hangimiz.bi omer diye gerizekali ne duydusa ne gorduse bana hic soylemiycek benden hesap sormuycak kendi kafasinda bi weyler uydurub beni awwaliycak bende ben seni hala seviyorum sende beni seviyorsun ay ben vaz gecmiycem kalbim senin icin carpiyor bilmem neler.gecin ya wu sacmaligi
gazonsaiwed1980
Посетители
№ 16
5 декабря 2017 12:56
+ 0 -
bence bunu ceken ayni yonetmen olmaz.yani diyceyim o ki o eski oyle guzel bi dizi ceken yonetmen boyle gerizekaliya donuwemez... kardewim ceke biliyorsan dogru dururst bi wey cek.cekde izliyelim.yoo cekemiyorsan beynin kisitlandiysa yeter biitir artik insanlarin hayatiyla oynama.bak hayitiyla oynama diyorum.cunki her bu diziyi izlediyimde sinir krizi geciriyir.aptal karakter de koymuwsun ora Zehra diye.oyle insan hic hayatda yok olamaz.
neistummobwidth1993
Посетители
№ 17
5 декабря 2017 12:56
+ 0 -
مسلسل رائع وقصه روعه بس ياريت يختصرو
georiasoli1977
Посетители
№ 18
5 декабря 2017 12:56
+ 0 -
حرام زهره موجعالي قلبي الله يهد جانا بكرها حتجيب المصايب لزهره
rhinonsude1985
Посетители
№ 19
5 декабря 2017 12:56
+ 0 -
Hec omeer aglamadiki bu bolumde bes deyirdiz agladi
freezrentypen1987
Посетители
№ 20
5 декабря 2017 12:56
+ 0 -
ne diye öyle uzun uzun saatlerce bakisiyonuz. siktiniz iyice.Uzadida uzadi.Ömer de sizofreni gibi bisey cikti.\nbi yüze gülüyö bi surati asik.Zehra da gurursuz. tüm bu hakaretleri siney ceker. neymis pes etmiycekmis.\noldu snaristler sacmalamaya devam. yakindir seyirciden olursunuz final yaparsiniz bu gidisle.\ncok sikici.
waxphofursucc1998
Посетители
№ 21
5 декабря 2017 12:56
+ 0 -
lictronari1992
Посетители
№ 22
5 декабря 2017 12:56
+ 0 -
Insan necede alcag olarmish .Iki ilan birleshib .Zehra artig yumushag olmagi buragsana .Onlara yerlerini goster
wforinanmi1981
Посетители
№ 23
5 декабря 2017 12:56
+ 0 -
ياريت واحد يترجم والله بزور عم افهم كم كلمة وما عم لحق كمان بس بليززز واحد يترجم مسلسل حلو بس ما بعرف ليش عم يطولو كتير صاير متل مسلسلات المكسيكية
fehitoren1971
Посетители
№ 24
5 декабря 2017 12:56
+ 0 -
Перевод пожалуйста
gendlongtakhrin1972
Посетители
№ 25
5 декабря 2017 12:56
+ 0 -
Şimdi diziyi izlemek oluyor güzel bölümler bence. Donuz müge olmasa tabiiki daha güzel olur.
plansosuldewd1972
Посетители
№ 26
5 декабря 2017 12:56
+ 0 -
Ya su yeni kadini cikarsinlar ya kiyamiyorum kücücük yavruya neler yapiyor
ntomosesto1987
Посетители
№ 27
5 декабря 2017 12:56
+ 0 -
Off canan neye geldin yene zehlem. Gedir senden, yene alemi qatacaq
doeceraka1999
Посетители
№ 28
5 декабря 2017 12:56
+ 0 -
olanlari xatirliyirlar 10 deq ona gedir indide uwagi atdilar ortaya uzandiqca uzanir kino bu qeder de olmazda
nalmorockbow1998
Посетители
№ 29
5 декабря 2017 12:56
+ 0 -
Cok sacmaliyoniz biraz duzeltin 231 bolum oynadi hep yanlis anlama olumune seviyo guya bakmak istiyorum bas rol oyunculari guzel ama hala kavusamamalari sacma
geltactracu1997
Посетители
№ 30
5 декабря 2017 12:56
+ 0 -
Başlarda sabah ve kerem’i sevmiyordum, şimdi sadece onların sahnelerine baktım
Комментировать
Назад 1 2 3 4 5 Дальше

Связаться с администрацией

  • Яндекс.Метрика
Регистрация